چهارشنبه, 25 مهر 1403
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۷/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 8
  • کد خبر : ۳۲۳۰۷
با هدف بررسی عملکرد و تحقق تقویم آموزشی در شش ماه نخست سال جاری:
گردهمایی مسئولین آموزش كاركنان مراكز تحقیقات و آموزش كشور
گردهمایی مسئولین آموزش کارکنان مراکز تحقیقات و آموزش کشور با هدف بررسی عملکرد وتحقق تقویم در شش ماه نخست سال جاری، بررسی چالش ها و راهکارهای بهبود فرآیندهای آموزش کارکنان برگزار شد.

گردهمایی مسئولین آموزش کارکنان مراکز تحقیقات و آموزش کشور با هدف بررسی عملکرد وتحقق تقویم در شش ماه نخست سال جاری، بررسی چالش ها و راهکارهای بهبود فرآیندهای آموزش کارکنان برگزار شد.در ابتدای جلسه قاسمی معاون سازمان تات و رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در رابطه با اهمیت آموزش و لزوم توانمندسازی مدیران و کارکنان مطالبی ارائه کرد.وی افزود توانمندسازی مدیران یکی از ارکان اساسی در بهبود عملکرد سازمان ها و افزایش کارایی آنهاست که باعث بهبود تصمیم گیری، افزایش انگیزهکارکنان و ارتقای سطه بهره وری درسازمان می شود. این توانمند سازی دارای ابعاد و راهکارهای متفاوتی برای اجراست که شاید بهترین روش؛ آموزش به صورت تخصصی و مستمر باشد.لذا با توجه به مسئله امنیت غذایی که فلسفه وجودی وزارت جهاد کشاورزی بوده و شرایط تحریمی که امروزه کشور با آن روبروست می طلبد که تلاش بیشتری برای آموزش و در نهایت افزایش بهره وری داشته باشیم.

در ادامه کارشناسان ارشد مناطق ، عملکرد شش ماهه و چالش های موجود را ارائه کردند و در پایان بصام مدیر کل دفتر آموزش کارکنان و کارشناسان دفتر توضیحات تکمیلی را ارائه و پرسش ها و مشکات مسئولین آموزش را پاسخ دادند.

شایان ذکر است این گردهمایی با حضورر قاسمی معاون سازمان تات و رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، بصام مدیر کل دفتر آموزش کارکنان، غلامی معاون  و کارشناسان دفتر و مسئولین آموزش مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور در روز سه شنبه 10 مهر ماه برگز شد.

1.png

3.png

32.png

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0