شنبه, 8 ارديبهشت 1403
Slogan
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ 
  • تعداد بازدید : 71
  • کد خبر : ۳۰۷۶۲
به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی
گردهمایی سالیانه مسئولین آموزش كاركنان وزارت جهاد كشاورزی
گردهمایی سالانه مسئولان آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با حضور سیدعباس میرجلیلی معاون آموزشی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، جلال‌الدین بصام مدیرکل دفتر آموزش کارکنان، مسعود نجفی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی و مسئولان آموزش کارکنان موسسات و مراکز تابعه سازمان تات در تاریخ 1402/12/13 در خراسان رضوی -مشهد مقدس برگزار شد.

گردهمایی سالانه مسئولان آموزش کارکنان موسسات تحقیقاتی و مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی با حضور سیدعباس میرجلیلی معاون آموزشی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، سید جلال الدین بصام مدیرکل دفتر آموزش کارکنان، مسعود نجفی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی و مسئولان آموزش کارکنان موسسات و مراکز تابعه سازمان تات برگزار شد. در این همایش نجفی پس از معرفی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی به بیان دیدگاههای خود در باره آموزش کشاورزی پرداخت. میرجلیلی در ادامه مواضع آموزشی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی را در خصوص آموزش کارکنان اعلام نمود و بر اجرای با کیفیت همراه با شناخت مخاطب به منظور اثربخش نمودن آموزش ها تاکید نمود. بصام ضمن تاکید بر همه جانبه نگری مسئولین آموزش کارکنان، تمرکز بر اثر بخشی آموزشی را بر افزایش کمیت و کیفیت اولویت داد. در ادامه روسای گروههای دفتر آموزش کارکنان به تشریح سیاستهای دفتر پرداخته و در پایان به سوالات و ابهامات مطرح شده در جلسه پرداختند.

گفتنی است که همایش مسئولین آموزش کارکنان معاونت ها، دفاتر مستقل، سازمانها و شرکتهای وابسته و تابعه وزارت در روز چهارشنبه ۱۶ اسفند برگزار می شود.

photo_۲۰۲۴-۰۳-۰۳_۱۰-۰۴-۳۶ (2).jpg photo_۲۰۲۴-۰۳-۰۳_۱۰-۰۴-۳۶ (4).jpg
photo_۲۰۲۴-۰۳-۰۳_۱۰-۰۴-۳۶ (5).jpg photo_۲۰۲۴-۰۳-۰۳_۱۰-۰۴-۳۶.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0