به گزارش اداره آموزش کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه، مباحثی همچون انواع مختلف بازار و محیط بازار و عوامل موثر در بازاریابی ، تقسیمات بازار و گروههای مختلف خریداران ، انتخاب کالا، قیمت گذاری، بسته بندی کالا و تبلیغات در بازاریابی ، رفتار خریدار ، ساختار و مکانیسم بازار ، اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش ، اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی ، برنامه ریزی بازاریابی بطور عمومی ، نحوه تصمیم گیری در زمینه بازار یابی ، مفاهیم علمی مدیریت بازار ، بازار محصولات کشاورزی ، بازار محصولات صنایع دستی در روز سه شنبه 18 آذر ماه سال جاری با تدریس صدرا احسانی برگزار شد . این دوره با استقبال چشمگیر کارشناسان تنظیم بازار و حوزه بازرسی سازمان جهاد کشاورزی به منظور ارتقای سطح علمی و آموزشی مواجه شد.