شنبه, 17 آبان 1404
Slogan
  • ساعت : ۰۸:۴۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۴/۰۸/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 2
  • کد خبر : ۳۵۸۱۶
به همت اداره آموزش کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان لرستان ؛
برگزاری دوره آموزشی غیر حضوری « بازاریابی و مدیریت بازار»
در راستای ارتقای دانش تخصصی و توسعه بازار محصولات کشاورزی، دوره آموزشی غیر حضوری « بازاریابی و مدیریت بازار » از روز یکشنبه 4 آبانماه لغایت چهارشنبه 7 آبان‌ماه به مدت چهار روز در بستر شبکه آموزش کشاورزی و به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش  اداره آموزش کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان در این دوره که به‌صورت آنلاین برگزار شد، توسط پهلوانی، مدرس و کارشناس حوزه بازاریابی و توسعه بازار و عضو دفتر اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، تدریس و ارائه شد.

پهلوانی با تأکید بر اهمیت بازاریابی در زنجیره تولید تا مصرف محصولات کشاورزی گفت: بازاریابی علمی و هدفمند، مهم‌ترین عامل پایداری و سودآوری بخش کشاورزی است. 

وی افزود: امروز دیگر تولید صرف، پاسخگوی نیاز بخش کشاورزی نیست و موفقیت در گرو شناخت بازار، رفتار مصرف‌کننده و استفاده از روش‌های نوین بازاریابی است.

وی تصریح کرد: کارکنان شبکه تعاون روستایی به عنوان حلقه ارتباطی میان تولیدکنندگان و بازار، نقش کلیدی در جهت‌دهی به جریان عرضه و تقاضا دارند و آشنایی آنان با مفاهیم جدید بازاریابی می‌تواند در افزایش بهره‌وری و حمایت از تولیدکنندگان مؤثر باشد.

در پایان، دکتر پهلوانی با اشاره به ضرورت حرکت به سوی بازاریابی دیجیتال و توسعه بازارهای صادراتی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی اصولی و استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، می‌توان ضمن افزایش درآمد کشاورزان، زمینه پایداری اقتصادی در بخش کشاورزی را فراهم ساخت.

photo_۲۰۲۵-۱۱-۰۴_۱۶-۵۰-۱۶.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0